Servisne storitve in rezervni deli

Pri GartenXL vam zagotavljamo pooblaščene servisne storitve ter možnost nakupa originalnih rezervnih delov. 

Če menite, da vaša naprava GartenXL potrebuje servis, izpolnite spodnji obrazec za naročilo rednega vzdrževanja ali reklamacijskega popravila: 

Preden oddate obrazec, priporočamo, da ponovno preberete navodila za uporabo, še posebej razdelek o odpravljanju težav. V njem pogosto najdete rešitve za težave pri delovanju naprave, saj številni zapleti spadajo pod redno vzdrževanje in ne pod servisno popravilo. 

Najpogostejše težave pri uporabi naprave: 

  • Naprave z motorji z notranjim izgorevanjem (4-taktni motorji): nezadostna količina olja v motorju. 
  • Dim ali težave z vžigom naprave: prekomerna količina olja. 
  • Električne naprave, bencinski pihalniki ipd.: naprava ne deluje, ker niso nameščeni vsi varnostni elementi. Mikrostikala preprečujejo zagon motorja, če niso pravilno nameščena. 

 

VARNOSTNA OPOZORILA 

  • Vzdrževanje naprave zahteva strokovno znanje in izjemno skrb, zato ga sme opravljati le kvalificiran serviser 
  • Priporočamo, da napravo pošljete v naš pooblaščeni servis, kjer bo popravljena v skladu s standardi proizvajalca.  
  • Pri vzdrževanju uporabljajte le identične nadomestne dele, saj lahko neustrezni deli vplivajo na varnost in delovanje naprave.  
  • Samostojna popravila so lahko življenjsko nevarna in lahko povzročijo nepravilno delovanje naprave.  
  • Po posegu, ki ni opravljen v pooblaščenem servisu, izdelek ne bo več upravičen do garancije. 

 

POŠILJANJE NAPRAVE NA SERVIS 

Preden pošljete napravo na servis ali pred prevzemom s strani kurirske službe, upoštevajte naslednja navodila: 

  • Naprava mora biti v originalni embalaži ali enakovredni zaščitni škatli. Če embalaže nimate, vam bomo strošek embalaže dodatno zaračunali. 
  • Pri bencinskih napravah mora biti izdelek pred transportom popolnoma izpraznjen – ne sme vsebovati olja ali bencina. 
  • Pri baterijskih oziroma akumulatorskih napravah pošljite izdelek brez baterije in polnilca, razen v primeru, ko je napaka neposredno povezana z enim od teh komponent. 

Naprava mora biti ustrezno zapakirana in zaščitena, da med transportom ne pride do poškodb. Podjetje ne prevzema odgovornosti za morebitne poškodbe, ki nastanejo zaradi neustrezne embalaže, prav tako ne odgovarja za poškodbe, do katerih pride med transportom s strani dostavne službe. 

 

CENIK SERVISNIH STORITEV 

  • Pošiljanje (prevzem izdelka za servis, dostava po končanem servisu): 15,00 €  
  • Pakiranje (če naprava ni pravilno pakirana in jo moramo dodatno zaščititi): 10,00 €  
  • Servisna ura: 35,00 € 

Vse navedene cene vključujejo DDV. 

 

GARANCIJA IN POGOJI SERVISA 

  • V prvih 24 mesecih od nakupa stroški servisa ne bodo zaračunani, razen v primerih, ki niso zajeti v garanciji. 
  • Garancija in servis veljata samo ob predložitvi računa. 
  • Tudi če je naprava znotraj garancijskega obdobja, lahko po pregledu ugotovimo, da napaka ni krita z garancijo – na primer zaradi nepravilne uporabe, mehanskih poškodb ali pomanjkljivega vzdrževanja. V takšnih primerih kupec nosi stroške servisa v celoti. 
  • V primeru, da se med postopkom ugotovi, da okvara ni krita z garancijo (kljub temu da je izdelek še v garancijskem roku), bomo stranko pred začetkom kakršnihkoli popravil obvestili o ugotovitvah in predvidenih stroških popravila. Popravilo bo izvedeno šele po prejetem soglasju stranke. 

Garancija proizvajalca 

Družba IPO-TEH d.o.o. (v nadaljevanju tudi: dajalec garancije) kupcu jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas 2 (dveh) let od izročitve izdelka njenemu kupcu (zakonski garancijski rok). 

Dajalec garancije se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku na svoje stroške odpravil sam, v razumnem času, ki ne bo daljši od 45 dni od prejema reklamiranega izdelka in kupčevega pisnega obvestila o napaki oz. da bo kupcu v navedenem roku izročil nov izdelek iste vrste in najmanj iste kakovosti. 

Garancija velja na območju Slovenije oz. držav članic EU. 

Garancija velja za napake pri delovanju izdelka, ki so posledica pomanjkljivosti uporabljenih materialov in nepravilnosti v procesu proizvodnje pod pogojem, da je izdelek bil montiran in uporabljen v skladu z navodili proizvajalca. 

Garancija ne velja v primeru: 

  • uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca, kot tudi v primeru nespoštovanja navodil, 
  • uporabe izdelka v namene za katere ni bil izdelan, 
  • napačne montaže izdelka, 
  • mehanskih poškodb in napak nastalih brez krivde proizvajalca, 
  • poškodb in napak nastalih zaradi elementarnih nesreč (strela, potres, požar, poplave, ipd.) ali naključja, 
  • poškodb in napak nastalih zaradi neprimerne napetosti električnega omrežja (npr. električni udar, ipd.), 
  • popravil ali posegov v izdelek opravljenih s strani osebe, ki je proizvajalec za to ni pooblastil, 
  • kakršnihkoli modifikacij izdelka. 

Dajalec garancije se zavezuje, da bo kupcu zagotovlja servis in nadomestne dele za izdelke še 3 leta po preteku obveznega garancijskega roka. 

Zgoraj navedeni pogoji garancije, ne izključujejo pravic kupca, ki izhajajo iz odgovornosti dajalca garancije za napake na blagu. 

 

IZVAJANJE SERVISA IN ODPRAVE NAPAK:

IPO TEH d.o.o.
Lokarje 19
1217 Vodice
T: 040-794-477
M: [email protected] 

 

NAKUP REZERVNIH DELOV  

Trudimo se zagotoviti vse rezervne dele, ki jih potrebujete za vašo napravo. Vsi rezervni deli, ki jih ponujamo, so objavljeni na naši spletni strani na povezavi: https://www.gartenxl.si/rezervni-deli/ 

Če kljub temu ne najdete ustreznega rezervnega dela za vašo napravo, nam pišite na [email protected] z zadevo “Naročilo rezervnega dela – [Vaše ime in priimek]”. 

Prosimo, da nam posredujete naslednje informacije: 

  • Kateri rezervni del potrebujete? 
  • Za kateri model ali napravo ga potrebujete? 
  • Vaše podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, številka računa ali naročila) 
  • Če niste prepričani, kateri del potrebujete, nam pošljite slike in videoposnetke dela, ki ga potrebujete.